power.

Skulle på poweryoga ikväll, men jag har träningsvärk i benen som heter duga. Kommer inte klara flera av övningarna, så jag får nog hoppa över yogan, tyvärr =/. Har sett fram emot det i flera dagar... Trist att det bara finns ett pass i veckan.

Jag behöver verkligen ett jobb, känns trist att jag inte kan göra så mycket för att påverka det här och nu. Hur lätt är det att söka ett jobb som jag kan börja på i augusti? Vem tänker så långsiktigt, och speciellt i dagensläge?
Igår lämnade Ante in sin semester ansökan och planerade in sin föräldraledighet. Det blir så att Joar får vara hemma ett helt år till, så jag är nöjd. Ante är rätt nöjd han också, från augusti till december tar han pappaledigt. misstänker att han kommer bege sig norr ut någon vecka eller två. Har jag inte hittat något arbete följer jag nog med, annars får jag vara hemma och längta efter mina killar =)

Idag ska jag till min frisör och låta henne klippa av lite lugg, ser inget längre. Sen ska jag träffa Emmeli och hennes hundar, tänkte se om de går ihop med våran Tova. Hon skulle behöva få busa av sig lite...

Sedan ska jag förbereda lite middag för torsdagen. Kanske tvätta bilen också, det kan ju ses som ett träningspass, jag menar istället för yogan. Kan leva mig in ordentligt kanske, överdriva?

Fredagen kommer Sandra och förmodligen Ella, trevligt värre! Var ett bra tag sen sist! Sen i helgen blir det en wii kväll hos Johan och Theres i Söderköping. Pust, vet inte om jag är van vid såna hör scheman? Man blir bortskämd när man är hemma med smått. Men nu börjar allt verkligen bli hur kul som helst. Han går när som helst, han brukar ställa sig rakt upp och bara stå still. Han går även några steg ibland, men han är som jag på långfärdsskridskor, vågar inte riktigt slappna av.

Nu ska jag försöka göra mig och min son anständig, vi har grisat runt i pyamas allt för länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback