framtid.

Jag önskar att norrland lång nämre, eller åtminstonde att det inte vore svindyrt att ta sig dit.
Ante vill såklart flytta norrut igen, jag vill både och. Varför måste man välja? Jag vill ha ena foten här nere, och den andra där uppe. Det värsta är faktiskt ensamheten som kommer infina sig den första tiden. Känner knappt några alls, jag är inte heller den bästa på att ta kontakt, avvaktar oftast tills någon annan tar första steget. Kanske vore bra för mig att flytta...
Men vi har åtminstonde bestämma oss för att stanna här nere några år till... men innan Joar börjar skolan ska vi åtminstonde ha bestämt oss. Norrland är stort, fast för Ante är det bara Norrbotten som är norrland. Kan faktiskt hålla med honom lite, men jag tar faktiskt med västerbotten till den benämningen också... =) Alltså hamnar vi förmodligen i någon av kuststäderna framöver...

Idag ska jag städa, laga mat och bjuda på mat! Ska bli riktigt trevligt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback