vatten.

Har druckit mängder med vatten sen jag fick bästa julklappen av Ante, en sodastream. Gillar bubblorna på tungan, smakar så mycket bättre då. Konstigt, vanligt kranvatten. Mitt bidrag till miljön...

Idag har vi handlat födelsedagspresent till kusin Seth, för imorgon ska vi på kalas. Äta tårta och vara sociala. Hittade något liten till en annan liten. Ser fram emot att få träffas. Det var faktiskt Joar som valde, han fick välja mellan två. Hade han fått bestämma hade han dreglat ner den ännu mer. =)

Veckan är schemalagd, diverse göromål. Har även bokat in en resa lite längre söderut, till Becca. Blir i slutet på januari om allt klaffar. Ska bli så roligt att se deras hus och hur dom har det!

Ska plocka undan lite här hemma innan jag ramlar i sängs. Mina två sover som två stockar. Ante gick o la sig redan vid åtta, vet inte om han kollade fel på klockan. Tänkte att han behöver sova... =)

Kommentarer
Postat av: Becca

Det ska bli jättekul att få er på besök!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback