Mitt 2008.

Gott Nytt 2009!

Helt otroligt så fort 2008 har sprungit iväg. Joar kom, vi flyttade. Stora förändringar, verkligen.
Tänkte sammanfatta med lite mobilbilder som jag tagit under året.

Ett underbart vintervitt Umeå i januari...


Den 14 januari föddes sedan min systerson och Joars kusin Seth.


Tjockmagen i slutet på januari, sista besöket uppe i Kalix innan vi flyttade söderut.


Någon dag innan "kläckning"...


Första bilden på våran goding, den 6 april.


   

Sedan kom våren och de första blommorna.


Blev många långpromenader med Tova.


Härlig högsommar på filt hos mormor och morfar.


Visste ni att det även blir sommar i Norrland? ;-) Antes farmors underbara rosor.


Sedan reste vi till Umeå och till farmor Kicki, bus med Putte på filten.


Älsklingarna!


Sedan blev det en heeel svampplockning.


I November lärde vi oss krypa.



Till sist vill vi önska ett Gott Nytt År till er alla!

Kommentarer
Postat av: Becca

Åhh vilket år ni haft!

gOTT Nytt år till er oxå från både mig och syster med makar

många kramar!

Postat av: ylva

hihihihi vad fina ni är!!!

2009-01-02 @ 11:06:19
URL: http://sakomsolen.wordpress.com
Postat av: Lina

Verkligen härliga bilder :) Gillar speciellt den med Joar och Ante, när Joar är nyfödd.

2009-01-11 @ 07:06:37
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback