rapport.

Gårdagen blev lyckad.
Många goda drinkar, och en riktigt äcklig.

Glömde självklart digitalkameran hemma, men tog några halvkassa bilder med mobilen.

Anna´s "Bloody Mary" var avskyvärd. Består av tomasjuice, tabasco, salt, peppar och selleri. De flesta tog en mesig klunk, sen åkte dem i diskhon.


Lisa fixade "Cosmopolitan", vilket alltid går hem! En helt underbar sippdrink. Garnerat med torkade tranbär.


Jag fixade en enkel "Jack Daniel´s med cola" och en citronskiva. Lina var inte för nöjd med den, men de flesta andra gav den tummen upp!


Lite småplock åt vi också såklart, mums!


Jessica bjöd på en "Rosa panter" en mjölkdrink som fick tankarna att gå till en jordgubbstårta! Fin fin!


Blev en hel del andra också, men detta var de bilder jag har. Ska be Lina dela med sig av hennes bilder. Vi hade trevligt som tusan, smaskade lite mat och drack gott. Blev sent, var hemma vid tretiden i morse. Fick skjuts av Linas underbart snälla mamma, Lillemor. Testade att sjunga Lina´s "Lips", det var verkligen jättekul =)

Idag har vi varit till Söderköping, hos Johan och Theres. De har köpt Wii Fitness, och jag är såld! Hur kul som helst, varför har inte vi något tv-spel? Det får vara nästa sak att spara till...!

Nu blir det att fortsätta läsa, tycker om att fly in i en god bok!

Kommentarer
Postat av: Lajna

Haha, njaee, jag har nog väldigt svårt för alla whiskysorter faktiskt :) Det var jättekul i fredags. Hela gårdagen gick åt till att packa och städa... Men nu är det bara Sälen kvar!

2009-01-11 @ 06:47:56
Postat av: Lajna igen

Du får gärna komma hit och spela Lips med mig någon gång igen :) Och så kan vi dra till Anna eller Sofia och sjunga SingStar också! Ante kan ju köpa ett Xbox så kan ju han sitta och nörda med Anders och Jonas.... Och det kanske finns roliga spel som du och jag kan sitta och nörda med också...? :) Minns våra Age Of Empires-sessioner ;)

2009-01-11 @ 06:51:32
Postat av: Lisa

Hej Jennie! Vad kul att se lite bilder från drinkvällen. Hur mådde du dagen efter? Gick det bra att åka till Söderköping? :) Ser fram emot en ny tjejkväll i maj när jag kommer tillbaka!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback