nördigt.

Jag älskar kostymdrama.
Försöker hitta några jag inte sett. Borde finnas en del, älskar kläder, av äldre modell. Är imponerad av vad de kunde skapa. Såg "The Duchess" med Kiera Knightley, och fastnade igen. Gillar ni inte såna filmer så kanske det inte är att rekommendera, men jag är nödig och alldeles frälst... ;)
Ante är väldigt skeptisk, klandrar honom inte, han ser mycke "skit" som jag vill kalla det, men inte gör för att han är gullig nog och hittar drama åt mig... hihi.
Ge och ta.

Han är däckad föresten, och då inte med hjälp utan alkohol utan av något annat som jag helst inte vill ha. Frossa, tillbedjan till porslins guden och mycket sova.

"Tjejer och deras förlossningar, de slår inte när en kille är riktigt förkyld"

 Behöver jag säga mer? ;)

Kommentarer
Postat av: Becca

Åh då måste jag se den filmen, älskar också kostymdrama!

Postat av: Lina

Har du sett "Becoming Jane" ("En ung Jane Austen")? Jag fullkomligt ÄLSKADE den! Nyss såg jag också "Brideshead Revisited" men jag tyckte att den var sådär... Hmm, får ta och komma på fler, har ju sett några stycken på sistone. :) Anders hatar också kostymdramer. Men det är min favvogenre!!

2009-02-07 @ 08:08:56
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback