ljuv musik.

I går fick vi igång ipoden jag fick av Johan och Theres. Lite byteshandel.. jag var nöjd, tills jag upptäckte att jag inte förstod någonting av hur man lägger in musik. Simpelt, brukar det vara, men icke. Blev så sur att jag la undan den och helt glömde bort den...
Mina promenader med Tova har varit tysta och tråkiga.
Så, igår, lyckades jag. Med hjälp av Ante, men det behöver jag aldrig nämna mer. =)

Har funnit musiken igen, den har varit borta så länge. Den har varit så saknad, kände mig helt otroligt glad när jag kom hem från en vääääldigt långt "träningspass" Gick till gymet, omväg så det tog nästan 40 min. Sedan ett styrkepass i grupp, och efter den en långpromenad hem via ICA. Lämnade lägenheten kl 17.40 och var hemma igen 20.50. Det ni, hade rört på mig i stort sett hela den tiden. Hungrig, men nöjd.

Ikväll blir det bio med Lina. Ska se "Bröllopsduellen", vi kände att vi behövde en lättsam film. Vi hade i första hand tänkt se "Vi hade i alla fall tur med vädret - igen" eller "Allt flyter", men eftersom den förstnämnda slutade gå i helgen och den andra bara går kl 21, så fick det bli lite bröllopsfilm. Men det går lika bra det =) Det blir min födelsedagspresent till henne eftersom hon fyllde 25 i lördags! Kom på nu att jag inte alls skrev något om hennes dag i lördagens inlägg, så i efterskott!
 Grattis på 25 år dagen vännen!


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack snälla min vän för en trevlig kväll!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback