ganska nöjd.

Har städat och tvättat hela morgonen. Joar har krypit efter för fullt, ganska häftig känsla. Vi hör ihop, åtminstonde de närmsta åren. Dit jag går, går även han, oftast åtminstonde. Har en underbar pojkvän som anser att han är pappa lika mycket som jag är mamma. Behöver aldrig kompromissa för att få göra saker på egen hand. Han ställer verkligen upp till 100%, vet inte vad jag skulle göra utan honom.

Ska titta på en trea till, nästa vecka. Har dock lite seperationsångest, älskar verkligen vad vi har gjort med den här lägenheten. Den förra vi tittade på var fräsch och så, men helt vit. Fick lite panik, påmindes om våran första tråkiga lägenhet i Umeå. Vitt vitt vitt, överallt...
Vår underbara kökstapet, och vårat mörkgrå sovrum med fondvägg. Kan ju alltid hoppas att lägenheten behöver tapetseras om, så vi får göra som vi vill...

Har gett upp drömmen om Jokkmokksvintermarknad i år, chansen att få billiga flygbiljetter är nog så gott som noll. Får satsa på sommaren helt enkelt, eller kanske vår.

Kommentarer
Postat av: Lina

Love och Lisa pratade om JMK marknad igår, de kom fram till att de inte heller vet om de har råd... Får kanske bli nästa år! Jag vill också dit! Hoppas att ni hittar någon bra lägenhet. :)

2009-01-11 @ 06:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback