en resa.

Dagen är igång. Har duchat och packat. Joar sover fortfarande, skönt. Har hunnit få ordning lite. Idag ska vi nämligen resa söderut. Ska ner till Becca i Strömsnäsbruk, vilket nu påminde mig om att ta fram hennes adress. Tänkte förlita mig på pappas gps nämligen. Helt underbar lite sak. Måste in på banken innan vi åker bara, sätta in lönen.

Ska bli så roligt att få se hur dom bor, har varit så nyfiken länge nu. Har inga större planer, men ser fram emot ett att besöka ett café som Becca talat varmt om. Hoppas få se lite bröllopsbilder o så också =)

Hoppas vädret blir bra idag, annars måste jag försöka stanna till på någon mack och byta torkarblad på mammas bil, när jag körde hem den igår höll jag på att bli tokig. Det är inte bra, när man ser mer när man INTE använder dem.

Snart är vi på väg!


Kommentarer
Postat av: ylva

Jag förstår att du saknar iksu! Jag har nyss hittat dit och det är ju skiiitkul! har du nåt gym i närheten hemma nu? kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback