framåt.

Sent har klockan hunnit bli, tänk, för bara något år eller två sedan var detta inget. Men det var innan barn, innan tidig morgon med lek och bus. Klockan är straxt efter tolv, och jag borde sova. Men har alldeles för många funderingar och ideér i huvudet, och vill inte riktigt lägga dem åt sidan, kanske har glömt allt i morgon.
Det blir flytt, till en liten by utanför det mindre samhället vi bor i. Lägenhet, men större och en som vi själva äger. Blir flytt till senast sista maj, men nuvarande ägaren har redan flyttat. Så vi får komma in och renovera redan nu, väldigt snällt. Skönt att kunna göra sånt innan man flyttar in. Vi ska söka efter någon som kanske vill ha våran hyreslägenhet lite tidigare, har en bottenvåning med uteplats nu, de är lite mer populära.

Idag har vi badat, det var mysigt, roligare nu när killarna börjar bli större. Joar var riktigt modig, imponerad av honom. Tråkigt nog var barnpoolen avstängd pga reparationer, men vi hängde i bubbelpoolen medan den inte "bubblade". Sedan var jag på en barnsäkerhets genomgång, många intressanta "aha" situationer man kan hamna i.
Sedan var vi uppe i lägenheten och fixade lite papper, hade tagit med mig kameran för att kunna ta lite bilder, är alltid så stressad när man kollar runt. Men självklart var batterierna i kameran slut, och mina reservbatterier var självklart ett par gamla och även de helt tomma. Så blev några kassa bilder på Ante´s mobilkamera. Men nu vet jag ju att vi kommer få komma in i lägenheten inom någon vecka eller så, det känns inte lika viktigt längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback