bara dagen.

Oh yeah, bilar är underbara. Min snygging har mekat bil hela dagen, han ser ut som en sotare. Stötdämparna på bilen har nämligen gett upp, väldigt roligt. Ante har spenderat hela dagen i garaget. Är väldigt tacksam, för jag kan inget om bilar, vet hur man byter däck, fyller på olja och liknande saker, annars är jag ganska ovis i frågan.

Simmade en halvtimma i morse, kände mig väldigt ovan. Får öka på varje gång... Det är väl dags att börja tänka på den där sommarfiguren som man så gärna vill ha. Men största boven är nog mina hemska matvanor, måste få in att äta mindre och oftare.


Ikväll blir det melodifestivalen, är inte vidare insatt, men har inget bättre för mig. Morgondagen blir snabbhandling inne i stan när Ante införskaffar mer delar att laga bilen med. Sedan har jag lovat att försöka hjälpa honom i garaget, ska bli väldigt intressant. Skulle få besök i morgon, men är rädd att jag måste ställa in det. Skulle ju ha blivit klar med bilen idag, men det gick ju inte som planerat.

Nä, nu blir det lite små pyssel innan tv tittande.


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag borde också börja simma... Tyckte förresten inte att ett enda av bidragen var bra i gårdagens Melodifestival!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback