tidig lördag.

Underbara barn, varför ska du vara så morgonpigg(?)
Jag är det verkligen inte, men igår somnade jag åtminstonde skapligt. Somnade vid halv nio när jag skulle söva Joar, och så vaknade jag igen vid tolv, var uppe en stund och sen sov jag igen. Men varför är jag så trött?
Vi har bestämmt att vi får varsin sovmorgon på helgen, idag är det Antes.

Idag ska jag laga palt, egentligen var det tänkt i går, har skalat både potatis och skurit upp fläskt. Men Ante blev sen, hade lite övertidsarbete han var tvungen att bli klar med. Var inte så sugen på att sitta upp och äta palt vid 10 tiden på kvällen. Men idag blir det lunch.

Ikväll vill jag baka semlor, ska se om jag kan övertala Lina till det. Hon har frågat om jag vill komma över och se melodifestivalen med henne i Lotorp, och det vill jag gärna!
Men har ingen koll på artister eller så, är inte direkt förbered, men det känns som överkurs för mig ;)

Nu ska jag se om Joar kanske vill ha frukost, det vill jag ha.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vi ska till Kickis föräldrar idag, fira Kicki som fyllde år i tisdags. (Kicki är Anders pappas sambo). På kvällen blir det nog Melodifestivalen, hemma hos oss. :) Hälsa Lina!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback