Solenergi.

Blev en tidig morgon. Ante såg till att jag kom upp ur sängen vid sextiden i morse. Hoppade i i badrummet och tog en lång och varm dusch. Panikblåste håret för att hinna skjutsa ner Ante till jobbet. Joar satt fullt påklädd i hallen och såg förvirrad ut. In i bilen, ner på centrum och sedan hem igen. Lekte lite i vardagsrummet innan han började gnugga ögonen lite igen. Somnade om med en flaska välling, sover än. Ska väcka honom alldeles straxt, ska vara på BVC halv elva, 10 månaders kontrollen. Kan ni förstå att vi har en son på snart ett år?
I början på april blir det barnkalas hos oss.

Vi har även lite andra planer på gång, under våren. Vill inte avslöja allt för mycket, tidsnog.

Idag har vi ett schema, ska in till den stora staden (Norrköping) hälsa på Anna en snabbis, hämta ett paket på hennes jobb. Sen tänkte jag ta en sväng på stan med lille herrn innan vi åker ut till Sandra i Krokek, Kolmården.

Igår var jag ute en sväng med Tova i solskenet, vill dela med mig av det underbara.


Solskenet, jag tog till mig energin. Snön saknas, men kallt har det varit.


Fina. Det glittrade i mossan och över stigen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hihi. =)

2009-02-03 @ 16:41:21
Postat av: Lina

Får vi komma på det barnkalaset? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback