sockersug.

Jag har nog ingen självdisciplin, nog, jag har ingen helt enkelt, behöver inte lägga till med ett nog. Jag vet att det är så, blir otroligt irriterad på mig själv, ofta.
I morgon måste jag få tummen ur *pip* och städa den här *pip* lägenheten.
Vad är det för fel på mig?

Annars är det bra, livet skuttar framåt, inga större klagomål. Inte mer än vanligt.

Nu ska jag fortsätta läsa, älskar böcker. Vill ha en hel vägg fylld med böcker från golv till tak. Köper mest pocket, har en hel del. Det vi har uppe här hemma är bara den delen jag köpte under första tiden i Umeå. Resten ligger nerpackad hos pappa och mamma. Borde får upp dem också, fin fint.

Min älskade son blir bara större o större =)



Kommentarer
Postat av: ylva

ja oj, han är ju stor och ser mer ut som en pojke och mindre som ett.. barn. om du förstår vad jag försöker säga. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback