Medger.

Har tjatat på Ante en del sista tiden, ganska befogat till vissdel, men igår måste jag medge att jag inte var shysst. Våran son som nu snart fyller ett år, går utan problem och helst även klättrar, är väldigt duktig på att riva ut saker. Inte bara lite, utan extremt mycket. Skor, hur roligt som helst att kasta omkring sig, dvdfodral är roligt att sitta bland. Leksaker, dom kan man släpa runt i hela lägenheten... osv.
Har påtalat att varje kväll måste vi köra en vända, plocka ordning, båda två, orkar inte göra allt själv. (Tar max 10 min) Tidigare har jag inte sett att det jag sagt gått fram, men igår, hade han plockat iordning, och jag min nöt börjar tjata... fan, det gick av bara farten.
Så, jag medger, jag hade fel! Ska tänka mig för nästa gång, innan jag klagar. Chansen att han gör om det blir säkert större om jag uppmuntrar detta beteende, så nästa gång ska jag räkna till 5 och titta mig omkring, innan jag öppnar munnen.

Idag har vi åter igen skjutsat Ante till jobbat, behöver bilen. Lilleman uppskattade inte det, fick lov att söva om honom, han ville verkligen inte vakna redan. Så nu sover han i vagnen efter lång protest.
Idag ska vi nämligen till badhuset, med Madde och Seth. Hoppas även på att en till gör oss sällskap.
Sedan ska vi på någon form av föreläsning om barnsäkerhet på Mariagården, ska bli intressant.

Och ikväll, jaa, då ska vi fixa lite med våran nya lägenhet, för yes, vi ska flytta, igen.

Kommentarer
Postat av: Becca

Åhh har ni hittat en lägenhet? Berätta ALLT! Kramar till er!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback