Jokkmokks Vintermarknad.

Tog en titt i min kalender, och vad står där, jo marknadsvecka.
Jokkmokks vintermarknad drar igång nu i veckan. Hade så gärna närvarat, speciellt den historiska marknaden lockade mig i år. Även att träffa en massa folk man inte sett på länge vore inte helt fel heller. Men, nej inte det. Är besviken..
Ante har inte riktigt varit på för att resa upp heller, och vill inte åka utan honom. Tänk, har inte varit i Jokkmokk sen vintern innan jag träffade Ante. Tycker inte ni som jag, att det är dåligt av honom att inte ta med mig hem? ;) (Kanske ska nämna att hans föräldrar inte bor kvar)
Får säga som jag sa förra året, att nästa år, då ska jag resa upp!

Nu ska jag springa lite ärenden.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det ska väl till att jag släpar med dig upp, om inte Ante klarar av det :) Hehe...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback