Ge mig av dina tankar.

Har visst tagit en bloggpaus. Har haft svärfar här, eller farfar som han oftast kallas. Han har varit på jobb i Stockholm, så han passade på att spendera en långhelg här nere hos oss. Normalt sett håller han till hemma i Kalix. Vi har inte gjort mycket alls, ätit god mat och bara haft en lugn helg. Joar har busat för fullt, och jag och Ante fick en ordentlig sovmorgon i söndags. I morse tidigt, var vi och lämnade av farfar Erik på tågstationen i Norrköping, sedan åkte vi och handlade på citygross som hör och häpna öppnade redan klockan 7. Men vi var inte riktigt först på plats, men det var inga köer direkt.

Nu har vi busat en stund, Joar har visat mig vart elkontakten till tv:n är och hur man drar ur den. Sedan har han även testat hur dammsugaren fungerar. Vänta bara tills jag helt kan överlåta den sysslan till honom...

Mötte solen på väg in till Norrköping, staden i öster. Hur härligt som helst, känns som om det här kan bli en fin dag. Hoppas känslan håller i sig. Funderar på att försöka ta en skogspromenad med Tova när Ante kommer hem, den är ljust en liten stund till då.

Nu ska jag starta en tvätt, kan ni inte skriva något kul till mig? Vad ska ni göra av eran dag? Jag vill inspireras av er! Jag vet att ni kan =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Min dag blir du nog inte så inspirerad av.... ska försöka jobba med instuderingsfrågor i Samhällskunskap, sedan har jag en lektion i det 13-15 och efter det blir det att fortsätta med instuderingsfrågorna för jag är inte färdig. Och det är så trååååååkigt! Usch.

Men jag ska inspirera dig till att bli medlem på
www.filmtipset.se ! LinaOlivia heter jag där, du kan bli vän med mig. Puss

2009-02-09 @ 10:36:15
URL: http://oliviamalma.blogspot.com
Postat av: AnnaPanna

detta va i mpndags så min inspiration blir väl kanske för sen.. jag hade nog inte så mycke o komma med heller =P men imorgon äre fredag.. då äre fredag.. det räcker väl?! =D Hoppas du har det bra i norr! Hör av dej när du kommer hem så kommer vi o hälsar på en sväng. Kramar

2009-02-12 @ 21:05:06
URL: http://crappylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback