glass, i stora lass.

En välbehövlig helg, jag har varit helt slut. Har inte orkat ta mig för någonting. Långa dagar, 7-18. Måste säga att det är i längsta laget när man försöker lära sig. När har dom tänkt att man ska ta in allt? Måndagen borde bli lite kortare, ska upp på Vrinnevi för ett läkarbesök vid tre, det får helt enkelt bli slutet på den dagen.

Idag ska vi till Söderköping, tänker besöka smultronstället vid Göta kanal. Gott, så resten av dagen får vara nyttig. När jag vägde mig efter en vecka med nyttigheter visade vågen - 2 kg. Vill inte förstöra det genom att slappna av nu. Nu är det drygt fem veckor kvar. Mitt mål med 5 kg hänger ihop med resan med min mor, till Kreta. Mamma blev 50 år fyllda i januari, det blir en liten sen födelsedagsresa helt enkelt. Ante och Joar kommer vara i Norrland vid den tidpunkten, kände att det passade bra att följa med.

Kommentarer
Postat av: Lina

Var glassen god?! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback