i morgon.

Är riktigt spänd på att få börja jobba i morgon, eller åtminstonde få börja lite introduktion. Det som lockar mest är att få ett arbete så att jag kan få tjäna lite pengar. Är riktigt less på att aldrig kunna känna att jag har råd med någonting. Varje gång man ska köpa något måste jag välja bort någonting annat jag gärna skulle vilja ha. Nu är jag självklart inte naiv och tror att jag kan köpa allt jag vill ha ändå, men bara det lilla. Kunna handla någonting till mig själv utan att känna att hela månadens ekonomi är förstörd.

I morgon gäller det alltså, första dagen på nya arbetet. Är glad att ens få tag på ett arbete. Tider då många är arbetslösa, har lite framtidsplaner som jag lägger på hyllan ett tag, nu är det detta arbete som är prioriterat.
Dagen ska tillbringas med min familj, plocka lite hemma och mysa. Tänkte laga någon god kycklingrätt att avnjuta under kvällen.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anna

Jo vi har ju fått ta in proffesionell hjälp nu sen vi hittade den där fuktskadan.. så just nu är snickarn här o slår stora hål i väggen.. eller alltså inte just nu, men den här veckan =P

Postat av: Lina

Så glad för din skull!!

2009-08-17 @ 22:25:32
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/
Postat av: MizthaNguyen /v.

Hejsan! tänkte bara påminna er om min senaste C-walk video (dans) i det senaste inlägget, och skulle jättegärna få höra just din åsikt! :)



http://mizthanguyen.blogg.se/2009/july/every-night-until-we-reach-our-goal.html#comment

2009-08-18 @ 12:43:38
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback