träning.

Att jag någonsin kommer bli beroende av träning, det betvivlar jag starkt. Men just nu är jag inne i en period då det flyter på. Tränade två dagar förra veckan, och den här veckan är jag redan uppe i två gånger.. på väg mot åtminstonde tre. Har tränat lite Easyline och box, misstänker att mina armar kommer vara stela i morgon. Men vad gör det, efter ett tag så blir ju värken mindre och mindre.

I morgon ska jag på en liten arbetsintervju, vet inte riktigt vad det innebär, men tids nog har jag fått svar på det också. Efter lunch ska min söta mamma vara barnvakt åt Joar. Jag och Ante ska röja i våra förråd. Nu är det dags att kavla upp ärmarna och bita i det sura äpplet så att säga. Måste organisera saker och ting, datarummet är en enda stor röra av skäp och saker som ska bäras upp i det fullproppade vindsförrådet.
Strukturera är morgondagens ord.
Dagens får bli träning ;)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Lina

Träna vet jag inte ens vad det är längre... ;)



Idag har jag sovit hela dagen. Vaknade kvart i elva av att det ringde. Gick sedan upp och åt frukost. Sedan var jag så trött att jag beslutade mig för att somna om igen. Vaknade tre när Anders kom hem. Har nu städat lite mer i köket och bakat en äppelkaka (men det var inget bra recept, provade något nytt). Nu ska jag till Pär & Peo och hämta ut kläder från H&M! :) Lycka till på intervjun!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback