trams.

Jag har suttit och spanat in min blogg igen, vill göra om. Bilderna börjar bli "gamla", min lillgris har ju växt en hel del sen dem togs. Men frågan är när jag har ork och lust att lägga ner tid på att komma ihåg hur jag gjorde ;p Den oranga färgen har aldrig riktigt varit meningen heller, men har inte orkat byta... Stör mig på den varje dag, är medveten om hur ful den är =)

Nu är snart Ante hemma från sitt morgonpass i skogen. Ser fram emot maaat. Frukost materialet såg dåligt ut i morse, blev riktigt torftigt. Får nog stanna och handla på vägen hem från Söderköping.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag har en hel helg med min underbara vän Emma. Stockholm på fredag till söndag, som jag har längtat och sparat pengar. Äntligen min tur att få ha roligt, Ante har sin hobby, jakten. Har inte riktigt någon hobby, därför känner jag inte det minsta dåligt samvete för min helg. Jag är inte speciellt dyr i drift annars.

(Blev visst två inlägg ganska snabbt efter varandra, men det tidigare skrev jag tidigt i morse, märkte nyss att det aldrig blev publicerat.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback