mitt mål

Jag har ett mål. Ett mål att bli av med ett kilo i veckan under fem veckor framöver. Blir promenader och jogging varje dag. Lovade mig själv att jag skulle göra detta om jag lyckades få ihop pengar att följa med min mor till Kreta i slutet på september. Så nu har jag inget val =) Första dagen har gått hur bra som helst, inga onyttigheter direkt, nöjd. Men morgondagen blir ännu bättre!

I morgon skulle jag ha börjat läsa matte A, men ska skjuta upp det minst en termin, känner att det blir för mycket med både det och börja nytt jobb. Orkar helt enkelt inte, tror inte energin kommer finnas där.

Nu blir det sängen, måste försöka vända mitt dygn till lite tidigare kvällar.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback