En fin kväll.

Igår drog vi ihop några tjejer här hemma hos oss, kände att det var på tiden vi gjorde något roligt. Alla hade inte träffat varandra innan, men tycker det blev riktigt trevligt. Ante och Joar flydde ut till min syster och Jensa.
Blev lite god mat (tar på mig äran ;) och en del dricka till det. Hur nöjd som helst.
Blev Jag, Sandra, Erika, Ella och Linor x 2... + en liten Alicia en stund.
Lina o Alicia gav upp lite innan, men de höll ut länge måste jag säga! Sedan fick vi den stora äran att bli skjutsade till Norrköping av den förtjusande fröken Ella. Fick några fiiina hudproduker av henne, spännande, ska verkligen ta tillvara på det! Antiage, det ni! ;)
Vi hamnade först på  The bishops arms vid strömen. Blev en white russian för mig innan vi fick skjuts av Sandras snälla pojkvän Jonny och hans vän Nisse till The cromwell house. Blev en drink till, och en del pratande innan vi gav upp och tog nattmaten på Leons.
Sammanfattat och klart.

Ikväll blir det lite grilla i Brestorp, sedan ska killarna ut på Ettan och se Eddie Meduza lever, ett coverband. Får se vad jag och Joar hittar på sen. Om vi ska hämta dem mitt i natten eller om vi sover  =)


Kommentarer
Postat av: Lina

Eddie Meduzas lever! ... ;-) Tack för en trevlig kväll med tjejerna! Behöver nog också börja med något anti age... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback