dag ett.

Är helt slut, de sista två timmarna av dagen var bara för mycket. Jag brukar inte ha problem med nya saker, men det här var mer än vad jag är van vid. På slutet gick det bokstavligt talat in genom ena örat och ut genom det andra. Minns knappt vad vi gjort. Sjukt... Men tror att chaffören och bemaningsansvariga missförstod varandra någonstans på vägen. Tror hon menade att jag skulle vara kvar lite kortare än vad det sedan blev. Rent tidsmässigt spelar det ingen roll, men om det inte ger någonting för att jag är totalt slut av all ny information, så känns det meningslöst.
Ni anar inte hur mycket det är en taxichaffis ska kunna. Jag trodde jag hittade hyffsat i Norrköping. Tji fick jag... Glad att jag åtminstonde inte är helt ny som en annan kille tydligen är. Jag bugar mig för hans mod!

Nu ska jag avsluta Joars "kvällstoalett" tror att han blött ner halva badrummet. Men roligt har han, det hörs ;)
Godnatt mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback