regn?

Senaste dagarna har jag tagit tag i lite renovering, en del förarbete som knappt syns att man ha gjort. Som exempelvis rivit ner bård. Fem timmar tog det... nu arbetar jag med garderobsluckorna, tar bort 2-3 lager med gammal tapet. Vill måla dem helvita. Mamma har hjälpt mig en hel del också, fixat med fönstren och rivit ner panelen som satt i köket, bestämmde oss för att ta ner den, fick fram en halv decimeter rum, så det ångrar vi inte.

Vi har inte lika tur med vädret idag, mulet och lite kyligare. Men ska ge mig ut och promenara lite, innan det regn som smhi utlovar, börjar droppa.

Kanske städa undan lite leksaker också... =)

Kommentarer
Postat av: Lina

Wow, vilken energi! Så duktig du är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback