träning.

40 minuters jogg! Måste höja farten bara, är ungefär där jag var när jag blev gravid med Joar och blev totalt förslappad.(big mistake) 5 kilometer på 40 minuter, när jag börjar gå på längre distans så kommer det förmodligen gå långsammare. Tänkte jag skulle kolla upp lite tips och råd. Vore kul att fixa loppet på 60 minuter, men tror att jag nöjer mig med att ta mig runt joggande. Kanske inte ska ha för höga krav på mig själv ;)
Ser fram emot en weekend med Emma i Stockholm, bra tjej att göra den här utmaningen med, hon är så otroligt duktig! Bra inspiration!

På fredag åker jag upp till Uppsala en sväng, ska besöka Maria. Har sagt att jag ska komma upp utan barn hur länge som helst nu! Så nu blir det av! Åker vid lunch på fredag och sen får vi se när det bär av hemåt på lördag.

Men först är det en torsdag och då ska jag renovera lite. Ska även åka till Skärblacka och fira min "farbror" som fyller sextio! Mor hade en bra idé på present =)

Nu krypa ner hos mina två!

Kommentarer
Postat av: Betty

hahaha. jag började flåsa när jag läste det där... 5 km känns mycket när det gäller jogging =) fattar inte att du orkar!!! Du är duktig!!!

Postat av: Lina

När ska du springa loppet i Stockholm då? Är det Tjejmilen eller? :)

2009-04-23 @ 16:27:35
URL: http://oliviamalma.blogspot.com
Postat av: Lina

Tycker du kämpar på bra! Vet inte ens om jag antagit utmaningen om en mil... =)5 km räcker. Ha det så skönt i Uppsala. Kramar

2009-04-23 @ 18:57:48
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback