prata klarspråk.

Min pikar till Ante om att kameran är försvunnen verkar inte gå in. =) Jag saknar den, hur mycket som helst. Kan verkligen inte förstå vart den tagit vägen. Vill ta bilder på min lilla plutt och självklart på mina fiiina garderobsdörrar och lite annat i lägenheten! Har spanat på en ny, en billig variant som skulle duga åt oss, men pengar växer tyvärr inte på träd. Tillsammans med allt annat man vill ha och göra så går det inte ihop sig riktigt.

Precis kommit hem från en cykeltur och en stund på Öppna förskolan. Joar busar runt med de andra baranen, är han såhär när det är dags på dagis kommer han inte vilja åka hem =) Tittar knappt efter mig, möjligtvis när hungern gör sig påmind. Skuttar runt och tar leksaker från de andra barnen, testar ruschkanan, gungar gunghäst eller bara trippar runt och kollar läget.

Tänkt, hade jag haft kameran nu hade jag kunnat lägga ut några bilder på våran cykelunge, men som ni ser så blev det ingen bild... ;)

Kommentarer
Postat av: Lina

Härliga Joar. :)



Har du kollat överallt i bilen? Den kanske har ramlat ned under något säte eller ligger i bakluckan eller i handskfacket eller annat fack?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback