min utmaning.

Yes Lina, det är tjejmilen som gäller uppe i Stockholm. =) Men det är inte fören i slutet på augusti, så ska nog hinna träna upp mig ordentligt. En utmaning till mig själv, brukar ha så svårt för självdiciplin. Helt underbart att ha någon att inte göra besviken genom att inte ställa upp.

Dagen har varit bra, har städat och tvättat bort vintern från bilen. Till helgen ska Ante byta till sommardäcken också, börjar kännas väldigt onödigt att glida runt i vinterkängorna. Har även fortsatt med garderobsdörrarna, haha. Evighets jobb, men skam den som ger sig. Nu har målningen påbörjats och det är det som går fortast.
Har även varit till Skärblacka och grattat farbror på sextioårs dagen som sagts tidigare. God mat och god fika =) Alltid lika trevligt att träffa dem!

Nu ska jag fortsätta se Medium.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback