min helg.

Jag är grym! 40 minuters intervallträning i skogen, snabbt och sedan lugnt. Tova var med och höll igång mig, bra sällskap! Kanske är att jag känner på mig att helgen kanske går i det mer onyttiga hållet som gör mig duktig. ;)

Åker till Maria om två timmar. Ska bara in i duschen och packa lite, sen bär det av. Ska få låna mammas bil, hon är toppen. Hoppas jag får låna pappas gps också, då blir det ännu bättre. Mycket enklare så...

Nu in i duchen och sedan kanske lite lunch.
Ha en fin helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Heja dig! Önskar att jag hade orken...

Postat av: Lina

Hoppas resan upp gick bra. Du slapp de gigantiska köerna va?! Kram kram

2009-04-24 @ 20:48:50
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback