Härlig helg i Uppsala.

Igår tog jag bilen och drog till Uppsala. Hälsade på Maria, gott vin, trevligt sällskap och en stooor sool. Vi åt god mat och drack vin igår kväll, några av hennes vänner tittade in. Träffade Lena som jag läste med i Umeå, hade hoppats på att träffa Janne också, men han var typiskt nog till Umeå. Planen var att gå ut, men problem med klockan, och bussar så slutade det med lite nattmat och sedan sängen. Men jag är nöjd ändå, min enda plan var att få ha trevligt med Maria och dricka vin. Och som sagt så uppfylldes båda kriterierna ;)
I eftermiddag satte jag mig i bilen med solglassögonen på, och åkte söder ut mot solen igen. Väl hemma hade Ante styrt upp lite grillat, idag har jag verkligen fått njuta av allt möjligt. Trevligt sällskap, härlig sol och mina två underbara killar!

Just nu håller vi på att vänja Joar vid att somna själv, hemskt. Han är helt förkrossad, ungefär så som mitt hjärta blir när jag hör honom gråta. Kör med tre minuters metoden, han nästan slumrar till när man går in och lägger ner honom igen, men sen vaknar han till och det börjar om. Hjärtat gråter...

Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen min! Låter som att du haft det skönt i helgen iaf. Förstår ditt arbeta med dörrarna mkt väl... =) Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback