fredag.

Min lilleman sover, helt slut. Han har busat runt hela dagen, för fullt. Sov en kortis till lunch och en tiominuters powernap i bilen, så han somnade som en stock. Han går under namnet "duracellkaninen" i våran familj, det säger kanske det mesta. =)

I morgon ska jag plugga, renovera och sedan plugga igen. Pappa har lovat att hjälpa mig på eftermiddagen. Mor och jag har tänkt riva kakel i köket, ska åka i veckan och slänga en massa bråte som vi rivit ur lägeheten, så kanske man känner att det händer något.

Finns det någon där ute som kan tipsa mig en om bra karriär? Skulle behöva en knuff i rätt riktning, känner mig så otroligt vilsen. Har drömmar, men dem känns så avlägsna. Ska söka en massa jobb, men i dagens läge så hur stor är chansen att man får dem? Gaaanska liten, men som Ante tjatar, söker man inte så får man ju verkligen inget...! Sant så sant.

ps, ska ta tag i utseendet på bloggen, framöver...


Kommentarer
Postat av: ella

tykcer du har jätte fin blogg.

Om du har drömmar,förverkliga dem!finns inget som står i vägen för dem :D.

säg till när du har tid!fika?

2009-04-11 @ 18:35:34
Postat av: Lina

Jag såg vad mycket som hänt sedan sist. Att så små detaljer kan ta sådan tid liksom. Kram till dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback