dagens.

Idag är det dagen för Ante´s andra tåoperation, mindre skoj för han. Men jag och Joar ska ta en härlig stadspromenad i Norrköping medan han ligger på operationsborder ;) (Hemskt det låter, men så allvarligt är det inte. Han får bara lokalbedövning på tån medan dem skär upp lite ;P)
Tänkte besöka pressbyrån på repslagaregatan som har otroligt bra utbud av tidningar. Tänkte se om jag kunde hitta någon bra heminredningstidning, vill ha en där man ser vad som är på modet att ha på väggarna. Mönster och lite färger... Har fyra rum som jag måste bestämma färg i, Ante har bara sagt att han vill ha mörkt i sovrummet.

Nu blir det lunch.

Kommentarer
Postat av: Lina

Du skulle kunna fråga Anna eller Sofia också! :) Båda två är väldigt intresserade av inredning. Själv kan jag nog tyvärr inte hjälpa dig så mycket alls.... ;) Tack för igår, det var trevligt! Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback