att få en del gjort.

Dagens planer är ganska klara, blir först en tripp ner till centrum, ska få luggen fixad o klippt, ser inte så mycket, har haft den uppsatt senaste veckan. Sen ska vi ut till pappa och mamma, ska åka och slänga renoveringsmaterial som stått i släpkärran sen förra veckan. Sen ska vi även köra en massa skräp från deras tomt, + en del restskräp från garagebygget.
Sen ska jag ta mina otroligt fint slipade garderobsdörrar (jävla tjat om dem där dörrarna, men det är faktiskt inte klart än(!!)) och åka upp med dem till lägenheten för att sedan grundmåla dem! Äntligen!
Tänkte även ge mig på att spraymåla elementet i vårat sovrum, det är pissgult just nu, så uppfräschning skadar inte, kommer se ännu gulare ut när vi målat golvlisterna om det inte görs.

Joar härmade mig för första gången i morse när vi skulle borsta tänderna. Sa titta och pekade på tandkrämen, då tittade han på mig och sa också tisshhaa, ;) det måste väl dfå räknas som titta?
Just nu springer han runt med en tröja på huvudet och skrattar, himla sött!
Nu ska vi nog ge oss iväg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback