20%

Ja, nu har värmen höjts något, inte riktigt lika kallt längre.
Har hunnit med en hel del idag.
Jag och Joar startade dagen skapligt, vi for in till Norrköping, handlade på Citygross. Sedan fortsatte vid ut mot Risängen där vi beställde kakel till köket. Hoppas det blir riktigt fint, hade även tur med lite rabatt på 20 %, vi tackar och tar emot! Fortsatte till K-rauta för att se vad de hade för bänkskivor till köket. Var mycket dyrare än vad jag räknat med, så ska förmodligen köpa en lång skiva och sedan såga till den själva. Blev mycket mycket billigare, kanske inte riktigt lika "snyggt", men frågan är om det kommer att synas i slutändan.

Väl hemma har vi hunnit sova en stund, plocka undan leksaker, har förberett maten så att det bara är att ställa köttet i ugnen och på spisen står potatisen färdig för att kokas.

Passar på att sitta lite vid datorn, Joar och Tova delar på ett tuggben. Joar tycker det är väldigt roligt att ta det från henne och springa iväg. Tova följer efter och tar tillbaka det, och så börjar det om. Undrar egentligen vem som har roligast? =)

Bilderna uteblir fortfarande, kameran är spårlöst borta. Kanske ska skicka en insändare till en såndär spådam eller vad det kallas, som finns i vissa tidningar, kanske kan dem hitta den? ;)
Mobilkameran fungerar förvisso, men inte överföringen. Det är väldigt tråkigt att vara kameralös, tyvärr =/

Bäst att återgå till maten, börjar blir riktigt hungrig.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hejsan! Nej, det var verkligen igår. Allt bra med dig? Ja, jag kämpar som bara den för jag vill inte stå i vassen i år igen. Det sticks så dant där. =)



Jaha, va det du som hade varit inne och hälsat på? Min kollega sa att det var en blond tjej med en liten bebis men jag kom inte på vem det kunde vara. Men nu vet jag! Vore jättekul och ses någon dag. Just denna vecka jobbar jag dock alla dagar + helgen men nästa kanske? Då slutar jag vid 15 ungefär. Kram Victoria

Postat av: Lina

Har du kollat i eventuella gömda fack i barnvagnen (om det finns sådana alltså)? När hade du kameran senast, kommer du ihåg det?

2009-04-22 @ 18:02:35
URL: http://oliviamalma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback