vågar jag hoppas?

Idag har vi handlat, lurade med min min älskade mor in till Norrköping för att handla. Mycket roligare när man inte behöver gå runt ensam. Storhandlade på Citygross, så nu blir det inget mer innan lönen ramlar in igen. Var även runt på både Jula och Bauhaus för att hitta en vedkorg till mammsen.
Eftersom babyland ligger i samma område så ville jag väldigt gärna in och se vad det finns för modeller på vagnar som kan passa våra behov. Relativt liten, med tanke på att vi har hundbur bak i bilen. Vill även ha en vändbar modell, eftersom jag vill ha honom vänd mot mig än så länge. Har haft ögonen på systers vagn, eftersom den är så bra med hjulen fram som gör den lättstyrd, vilket självklart även det blivit ett litet krav. Självklart var det just en sådan modell som tjejen i affären rekomenderade när jag började rabbla upp aaaaalla våra krav. Hon hade även ett bra erbjudande på en utgående färg. Kunde inte annat än bli helt såld...
Så om allt går som det ska i morgon så bör vi vara ägare till en ny smidigare vagn.

Nog om det.

Mer om våran alldeles underbara vovve, som bestämde sig för att tugga i sig mina finskor. Det enda par som nu mera passar mina enstorlekstörre fötter. Måste alltså köpa nya, surt som f*n, jag verkligen gillade mina skor. Något måste jag ha på fötterna på lördag!

Bäst att sova, Joar har vaknat tidigt de två senaste mornarna. Bättre att ta det säkra före det osäkra.
Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback