staden.

Idag började dagen bra, vaknade av Ante som inte var allt för pigg. Bestämde mig för att gnugga sömnen ur ögonen och faktiskt gå upp och vara lite nyttig. Innan Joar vaknar...

Tittade in på honom just precis, han har fått sällskap av Tova. Hon får nu mera INTE sova i sovrummet på nätterna. Men nu har hon smitit in och lagt sig brevid Joar, har inte hjärta att säga åt henne.

idag ska vi in till Norrköping och storhandla, passar på när jag ändå ska in och hälsa på Anna. Funderar på om jag skulle ta och ringa Theres och se vad hon gör. Skule behöva några saker till Joar, vantar och någon mer tjocktröja.

Jaa, det var dagens planer. Blir förmodligen ett träningspass av något slag i kväll också. Nu när jag ändå fått upp farten.

hej hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback