sammanfattning.

Helt slut idag. Blev en heldag igår... Lämnade Finspång vid 10 tiden på morgonen, landade i Uppsala hemma hos Maria vid 13 tiden. Hade med mig kameran, men självklart glömde jag helt bort den igår. Det är typiskt, när man väl är iväg på äventyr så glöms det bort att fota. Får be Maria om några bilder. Hur som helst så blev det en sen lunch på en italiens pastarestaurang inne i Uppsala. Tittade runt på stan och pratade lite shit. Mysig dag helt enkelt...

Efter lite problem med utcheckningen ur parkeringshuset, maskinen ville inte checka ut mig, så får ringa på måndag och se till att jag inte behöver betala för hela helgen =/, så fortsatte vi mot väddö utanför Norrtälje. Fick sen middag hos Hasse och Maggan. Jenniefer, våran kusin Susanne´s dotter, bor och arbetar ute hos dem i skärgården, var riktigt roligt att få träffa henne efter alla dessa år. Hon har hunnit bli väldigt stor, fyller 19 i oktober.
Efter lite fika drog vi iväg ut på vägarna igen, var hemma vid halv ett tiden i natt. Tur att man har en sån underbar pojkvän som gav mig lite sovmorgon i morse!


Lite bilder från senaste veckan =)


Ante och Joar hade en mysstund innan middagsluren, tror allt att även Ante somnade en stund ;)



Joar gör sin "nya" min, ha ha.



Testar kusins nya gåvagn, inte så intressant, men gu så god =)



Ja, vad säger man? Busiga?



Eftersom ingen annan tar kort på mig och Joar så får jag ordna det själv... =)



Woohoo... vem gillar att busa?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback