Roadtrip.

I morgon bär det av på en liten trip, Uppsala - Norrtälje (Barnens ö). Ska upp till våran "ingifta" morbror och hans fru. De har ganska nyligen flyttat ut i skärgården där hon arbetar. Har sagt så länge att man ska hälsa på, så nu gör jag, Joar och syster en liten roadtrip. Vårat kusinbarn Jennifer bor och arbetar där ute också, henne har vi inte träffat på flera år, det ska bli hur kul som helst att få träffa henne. Stannar till i Uppsala hos Maria, har inte träffat henne sen förra nyårsafton. Ska bli riktigt kul o få prata lite skit.

Idag har jag fyndat lite nere på återvinningen. Kalas fina glöggmuggar som bara skreeek Jennie! Gröna såklart, 2 kr st, som hittat. Även en lampfot, 10 kr. Måste bara ha en lampskärm till den också.

Återkommer...

Kommentarer
Postat av: Lina

Härlig design min vän. Stor kram, tack för att du inte ger upp på mig.... =) Kram igen

Postat av: Madde

Prima skinka jupp jupp :D

2008-09-18 @ 21:36:17
URL: http://tusaberhoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback