onsdag.

Kvällen har spenderats med att rensa svamp. Mamma plockar och jag rensar... det är det helt klart värt när frysen blir full av godsaker att smaska på under den mörka tiden på året.

Är fortfarande osäker på frisyr. Köpte mig en "hårtidning" idag, men inget som var det jag har tänkt. Kanske får köpa en till... blää, är så dålig på att förmedla vad jag vill ha.

Ser fram emot helgen. Hoppas syster hinner krya på sig, vilken tur att hon har en så underbar pojkvän. Funderar fortfarande på vad jag ska bjuda på för gott, har flera altenativ, självklart är alla lika goda. Men kan ju inte bjuda på hur mycket som helst =)

Nu ska jag slappa och lyssna på soundtracket till "mamma mia"... jag är helt såld!

Kommentarer
Postat av: Madde

jo lite bättre seth med han sov bra inatt. hinner någ bli frisk :)

2008-09-25 @ 09:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback