hemma.

Hemma igen.
Bebisen sover och karln sover...
njuter av stillheten, har precis sett två avsnitt av "sex and the city".
Är lite sugen att skaffa alla säsonger.

Resan har gått bra, skönt att vara hemma. Men nu kommer jag säkert bli en aning rastlös. V
ilken tur att jag ska gå på stan. Är i behov av lite nya kläder.
Har inga byxor som passar, antingen för små, eller för stora.
Känner mig aldrig speciellt fin. Är väl bra att bebiskilona är på väg bort, frågan är bara vart det stannar.
Kanske redan har stannat.

Får se om Theres kanske kan göra mig sällskap, hon är bra på det där.
Att var smakråd, hon säger verkligen vad hon tycker. Plus att hon brukar ha koll på lite mode också.

Nu är vi hemma ett tag till. Ska iväg med Joar igen, men bara en kortis.
Inget bestämt, men en resa mot Sörmland ser ut att vara nära.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback