framåt.

Min lilla parvel, gu så härlig han är. Vaknade vid åtta tiden i morse. Fick honom att somna om, härligt! Utvilad och på bra humör. Hoppas bara att liten fortsätter på det sättet också.
Pratade precis med min syster, ska upp till Näfstorp och lämna äpplen som hon plockade iordning på från tomten igår.
Sedan MÅSTE jag städa. Är så less på att bo i en tvåa, passar oss verkligen inte.
Har tagit tag i lite framtida planer, ett steg i rätt riktning.
Måste även boka tid med en studievägledare, se om det kan göra saker och ting lite mer klarare.

Nä, kanske lite uppfräshning vore på sin plats!


Min lilla raring, på resan mellan Kalix och Skellefteå.

Kommentarer
Postat av: Lina S

Söt han är. Sorry att ja aldrig hör av mig. Stor kram

Postat av: Lina S

Söt han är. =) Sorry att ja aldrig hör av mig... stor kram till dig.

2008-09-05 @ 19:53:51
URL: http://guccitherabbit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback