badhus.

I dag på förmiddagen har vi varit på badhuset med våran lilla trulls. Hur kul som helst, Joar och Seth var ganska reserverade. Undrade mest vad det var för konstigt vi stoppade ner dem i. Men några leenden tittade allt fram när de väl vant sig. Syster och jag passade även på att testa äventyrsbadet, eftersom jag älskar allt som virvlar så var det en liten hit allt! Lite litet, men bara att utnyttja det som finns. Roligt att killarna har ett badhus att vara i när de blir större. Helt slut blev han iaf... somnade redan innan vi hunnit ut ur byggnaden.

Blev nog helt slut jag med, somnade på sängen när jag skulle bädda den, sov över en timma. Märkte att killarna gjorde det samma, fast på soffan. Vilken familj, orkar inget =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback