Vad har jag lovat egentligen!?

Idag ska jag hjälpa mamma att röja i källaren. Har övertalat henne att inte slänga av med en stor bokhylla hon har, och istället ge den till oss. =) Har inte behov av den nu, men framöver har man större bostad och då kan den komma till användning. En såndär som aldrig riktigt blir omodern. Perfekt!
Grejen då är, att om vi ville ha den var jag tvungen o hjälpa henne röja plats att förvara den på i källaren. Rättvist kanske. Ska jag vara helt ärlig är nog en del av "röran" en del av mina saker också. =)

Eftersom vädret är så fint blir det en promenad ut... Älskar hösten när den är såhär, annars kan det lika gärna bli vinter med en halvmeter snö på en gång. Men den drömmen lär inte slå in nu när vi är tillbaka i söder =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback