ringen.

Helgen planer är mer eller mindre spikade.
I dag ska jag hjälpa mamma ordna inför morgondagens fest. Fixa och trixa lite med dukning och matlagning. Blir en hel del folk.
Lördagen börjar bra med en dejt med Becca inne i Norrköoing, funderar lite på Hugos? Vad tror du?
Sedan blir det att hjälpa mamma med det sista och sedan njuta av kvällen.
Söndagen är inplanerad för Carro, hon fyller 23 i morgon men blir en fika hos henne på söndag. Funderar på att göra IKEA när vi ändå är där, skulle behöva djupa skålar.

Letade upp mina smycken hos mamma igår, har haft dem där när jag flyttat runt så pass mycket. Varit säkrare i deras skåp än på en flyttbil. Hade tänkt göra om en ring jag har, hade för mig att den var helt annorlunda. Men när jag haft den ett tag nu så är jag ganska förtjust i den.
Avvaktar nog ett tag innan jag gör något.

 





Kommentarer
Postat av: Lina

Fin! Grön oxå. =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback