Vilka nätter.

Har haft ett par sega dagar. Inte på topp direkt. Joar har hosta och förmodligen ont i halsen. Hostan verkar inte påverka honom om nätterna, men han vaknar och gråter hysteriskt miste två-tre gånger per natt. Sedan tar det kanske 20-30 min att lugna ner honom och få han att somna om. Fjärde natten i rad nu. Är själv inte vidare kry, haft fruktansvärt ont i halsen och varit lite snurrig. Tur att det har varit helg nu, så Ante har kunnat hjälpa mig på nätterna.

Hur som helst, trots de sega nätterna så gör han väldiga framsteg på golvet, det vill säga att han snart kryper. Hasa sig fram och runt är inte speciellt svårt längre =)

Igår var vi på Oleary´s och käkade. Det var väl okej. Mycket som var slut, allt med biff och rebenspjäll. Sedan fick jag inte det jag hade beställt till efterrätt. Men men, hoppas servitrisen var ny...

Nu ska jag försöka krya på mig och ta tag i matlagning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback