roligt.

Min son är verkligen hur härlig som helst. Han vill inte vara still, och nu börjar han kunna nå saker. För ett tag sedan hade han ner en liten vas med vatten på golvet när han gick i gåstolen. Men när jag kom i i vardagsrummet hade han sprungit iväg och vid vattnet stod vovven Tova och skämdes. Trodde först att det var hennes fel. Men sedan såg jag vattenspår efter gåstolen från pölen fram till Joar. hihi. Busted! Jag skulle ha tagit en bild på det hela...

Idag blir det inga större bravader. Försöker övertala Lina om att komma hit. Har ingen bil, och hon bor verkligen på andra sidan av samhället. Skyller på det hemska vädret ute ;) Vi får se hur det går. Måste hur som helst vara hemma på förmiddan och ta emot en leverans.

Nu blir det frukostgröt för liten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback