ny dag.

Idag har jag en "såndär vara hemma dag". Joar vaknade tidigt i morse, men vad gör man? =) Funderar på att börja pyssla om lite här hemma. Dammråttorna börjar bli övergödda, men har hört att det ska finnas ett ganska bra redskap för att få ordning på problemet, dammsugare. Noterade även igår att en del damm börjar sprida sig upp på hyllor och bänkar. Inte bra när "problemet" börjar sprida sig, vem vet tillslut kanske hela lägenheten är smittad.

Tänkte faktiskt också försöka sova lite idag. Min underbara son (tror inte att han är annat) har haft två nätter där han inte sovit så bra. Har fått söva om honom ett antal gånger inatt. Så nu inväntar vi bara lunch att tröttheten hos Joar ska inträffa så jag också kan somna. Perfekt.

Igår var jag och Lina på bio. Blev Mamma mia, igen för min del. Jag är frälst, tycker den är helt underbar. En film jag kommer att köpa faktiskt. Man kan inte annat än älska musiken.

Dagen fortsätter... skulle ha följt med Madde till öppna förskolan, men barnvagnen är dumt nog ute hos mamma och pappa. Och bilen den har Ante idag. Visst han är inte så stor, men bära honom de km ner till centrum är inte direkt lockande =) tyvärr...

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv! Slutar rätt tidigt i morgon. Är hemma typ 15. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback