Just nu.


Nämn något som gjorde dig glad i går:  Glad och glad, hela min familj gör mig glad för att dem finns.

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan: Satt i pappas bil.

Det sista du sa högt:  Joar vaknade, går du?

Det senaste någon sa till dig: Ja det kan jag göra.

Vad har du druckit idag: Vatten.

Vad var det senaste du åt: Korv med bröd. (usch, varför egentligen?)

Vad var det senaste du köpte: Nappflaska, faktiskt.

Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun.

Vad är det för väder hos dig nu: Nästan minus och regn.

Godaste glassmaken: Nya favoriten är faktiskt mangosorbet.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Åtminstonde någon sorts kemi vid första ögonkastet.

Sover du tungt: Nä, inte nu mera.

Drömmer du mardrömmar:  Länge sen.

Trivs du med ditt jobb:  Har inget just nu, mamma ledig. Sen mer plugg.

Favoritklädsel: Mina stora jeans som jag hade när jag var gravid.

Favoritlåt just nu: Film musiken till Mamma mia är bra.

Vad ser du om du tittar till höger: Mammas dammsugare.

Vad gör dig glad just nu: Att jag ska få äta fläsklägg med potatis idag.

Vad ska du göra härnäst: Umgås med familjen.

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Lite små less på situationen.

Favoritgodis: Saltlakris.

Kläder just nu: Favojeans och vit långärmad.

Sommarplaner: Oj, säkert en norrlandsresa och njuta av sista mammaledigheten.

Hur många kuddar sover du med: En, den andra hamnar oftast på golvet.

Spelar du något instrument: Blockflöjt och gitarr ska jag visst kunna behärska...

Morgon- eller nattmänniska: Natt.

Vad är viktigast för dig: Min familj släkt och vänner.

Är du kittlig: Fruktansvärt...

Snarkar du: Ibland om jag är förkyld.

Stjärntecken: Tvilling.

Äckligaste insekten: Insekter, vet inte.

Stökigt eller välstädat: Vill vara välstädat, bor med en stökig.

Längtar du mest efter just nu: Bli frisk och orka ta tag i saker.

Kommentarer
Postat av: madde

du är utmanad kolla min blogg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback