favorit.

Vilken morgon, har skjutsat Ante till jobbet. Regn, regn, regn... nämnde jag att det regnar? Hamnade hos mor och far efter det, orkade inte åka hem igen. Tänkte jag kanske skulle hjälpa mamma med lite städning, hon har pratat så länge om att hon vill göra i ordning på övervåningen. Hamnade här istället. Uppdatering av bloggen. Har spanat efter lite nya tips och idéer. Hur får man en ram runt bilderna Becca? Har försökt med de tips jag fått utan resultat.


Blev så inspirerad av Linas loka rangordning att jag måste tipsa om en riktig höjdare!
Loka likes Asia - Macau Moon (Litchi och hallon smak)


En riktig favorit för tillfället. Frågan är hur länge den får finnas kvar, länge hoppas jag.
(bild och info hittade jag på spendrups hemsida.)


Kommentarer
Postat av: Lina

Hej vännen. Duktig du var och länkade... nu blev ja orolig, kan ja bli stämd?!

Postat av: Becca

Ja kommer inte ihåg hur jag gjorde :( Men jag hittade det på designadinablogg.se iallafall :)

Kram

2008-10-16 @ 20:12:25
URL: http://mrsernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback