Efter regn kommer solsken.

Gårdagen blev trevlig! Tog det väldigt lugnt, men somnade inte fören sent. Är helt slut idag, bara för att jag vill sova betyder det inte att Joar tycker att det är en lika bra idé. =) Syster gav upp tidigt... =)

Idag verkligen vräker det ner. Massa regn, men det gör ju bara att man inte får lika dåligt samvete för att man inte gör så mycket vettigt. Ganska mysigt. Pappa har tänt en eld i vardagsrummet, så nu är det riktigt härligt varmt.

Tänkte åka till Carro i Linköping senare idag, hon fyllde 23 igår. Gratulerar! =) Känner att jag ska nog dröja så länge som möjligt med bilkörningen, försiktighetsåtgärd. Tror också att jag åker utan liten, blir inte lika bökigt. plus att far och son får lite ensam tid.

Har en stark känsla av att jag har glömt någonting... hoppas inte det är någon jag glömt bara. En liten påminnelse är ju aldrig fel om så skulle vara fallet ;)

I morgon ska jag träffa en studievägledare, får se om det ger någon klarhet. Eller om jag får ännu svårare att avgöra vad som är en vettig framtid. Vi får se, hoppas det känns bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Har du en blogg?:

Kommentar:

Trackback